Obchodní podmínky
1. Základní ustanovení
- Zákazník je povinen před započetím nákupu seznámit se s obchodními,dodacími a reklamačními podmínkami.
- Cena za zboží je uváděna s vyjádřením zda obsahuje DPH, případně v jaké výši je DPH, nebo že se jedná o částku bez DPH. Cena zboží neobsahuje poštovné. V případě změny ceny je zákazník kontaktován elektronickou poštou, telefonem nebo faxem.
- U některých druhů záclon se mohou výšky lišit o +-5cm z uvedených rozměrů. Minimální odběr záclon je 1,5 běžných metrů (to neplatí u objednávky záclony o výšce 250 cm, 40cm,60cm). Prodávající si vyhrazuje právo dodat kupujícímu objednanou záclonu v metráže ve větší šířce než činila objednávka kupujícího přičemž rozdíl nesmí činit více než 15%. Přehozy, deky, povlečení a některé druhy kusových záclon je dodáváno v originálním balení, obal je považován za součást zboží a jeho hodnota je zahrnuta v ceně zboží.
- Zákazník má právo vrátit zboží do 14 dní od převzetí zboží bez uvedení důvodů (zboží bylo mu doručeno přepravní službou). V takovém případě může požadovat vrácení peníze nebo náhradu za jiné zboží. Vrácené zboží musí být nepoškozené. Toto ustanovení neplatí u zboží, které je na zákazníkovu objednávku zpracováno. Tímto ustanovením není nijak dotčeno právo na reklamaci.
- Kupní cena zboží v Objednávce je minimálně 120,- Kč (včetně DPH) a bez poplatku za dopravu
2. Objednávání
- Ve svém vlastním zájmu uveďte v objednávkovém formuláři (registraci) pravdivá a přesná data, abychom Vám mohli zboží řádně a včas doručit. Takto budete emailovou adresou o vyřízení objednávky informováni elektronickou poštou. V ostatních případech Vás v případě potřeby budeme kontaktovat telefonem nebo poštou.
- Vaši objednávku považujeme za závaznou. Jestliže se dodatečně po jejím odeslání rozhodnete objednávku změnit, můžete tak učinit do 2 hodin od učinění objednávky e-mailem, telefonem nebo faxem.
- Vyhrazujeme si právo odmítnout objednávku a to zejména z důvodu nemožnosti zajistit zboží řádně a včas.
- V případě, že se jedná o zboží, které není na skladě, prodávající kupujícímu předem potvrdí telefonicky / e-mailem cenu a termín dodání. Tuto cenu je prodávající oprávněn měnit vzhledem k aktuální situaci na trhu a v závislosti na vývoji kurzu Kč vůči zahraničním měnám. Pokud kupující s takovouto změnou nesouhlasí, objednávku nepotvrdí, pak tato objednávka není realizována. V takovémto případě je zákazník vyrozuměn e-mailem, telefonem, faxem nebo písemně a to ve lhůtě expedice. V případě platby předem jsou zákazníkovi vráceny peníze v plné výši na jeho účet.
3. Platební podmínky
- Platba v hotovosti při osobním odběru zboží
- Na dobírku vč. poštovného a balného, při doručení zboží (hotovost přebírá od zákazníka přepravce)
- Platba předem na účet 2000047457/2010 (CZK)
- Platba předem na účet 2300047459/2010 (EUR)
4. Dodací podmínky
- Osobní odběr: zboží může převzít pouze osoba k tomu pověřená (oprávněná) majitelem firmy nebo statutárním orgánem společnosti. Tato osoba se musí dostatečně identifikovat a prokázat platným občanským průkazem nebo platným cestovním pasem.
- Zasílání přepravní službou: zboží je možno kupujícímu zaslat přepravní službou PPL, DPD či službou Zasilkovna.cz. Cena přepravy se řídí dle ceníku přepravce, aktuálního v den objednávky.
- Lhůta pro vyskladnění a následné dodání je cca jeden týden, v případě prodloužení termínu dodání, zákazník obdrží informaci o prodloužení termínu dodání zboží. Zboží si může po předchozí dohodě zákazník vyzvednout osobně dle výše uvedených platebních podmínek.
- Při objednávce nad 5000 Kč je doprava ZDARMA (neplatí pří objednání ubrusů v rolích a pěnových PVC předložek v rolích).
5. Reklamační řád
Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí Českým občanským zákoníkem (§ 1914-1925, § 2099-2117, 2161-2174).
- Zákazník je povinen doručenou zásilku neprodleně otevřít a překontrolovat její stav, případné poškození způsobené přepravou musí neprodleně nahlásit dopravci.
- 2. Provozovatel Internetového obchodu společnost ERVI - PLAS 2000 s.r.o. stanovuje pro případ reklamace vad zboží následující:
- reklamace zakoupeného zboží se řídí obchodním zákoníkem a občanským zákoníkem ( zákon o ochraně spotřebitele ).
- reklamace doplňkové služby "přeprava zásilky" se řídí přepravními podmínkami přepravců a je samostatně objednávanou službou.
- Reklamace se vyřizují na těchto kontaktech: ERVI - PLAS 2000 s.r.o. Ve žlíbku 1800, Praha 9 – Horní Počernice 193 00.
- Vaše reklamace bude vyřízena v zákonné lhůtě po obdržení vaší písemné zprávy a zboží.
6. Odstoupení od smlouvy
1 Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího, přičemž za zboží upravené podle přání kupujícího je považováno také každé zboží, u kterého je napsáno "Ušijeme", tj. zejména záclony, závěsy - standardní i na míru, - v metráži i na míru
- o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit.
1. Dle ustanovení § 1837 českého občanského zákoníku, spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy
- o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu,
- o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,
2. Náklady na vrácení zboží nese zákazník.
Metrážové zboží nastříhané na míru nelze vrátit.
3. Kupující – spotřebitel v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 českého občanského zákoníku má právo od kupní smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu do 14 dnů od převzetí zboží.
Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, zašle nebo předá podnikateli bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, zboží, které od něho obdržel.
Byla-li spotřebiteli již poskytnuta služba, není z toho podnikateli ničeho povinen s výjimkou ustanovení § 1834.
Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
7. Ochrana osobních údajů
- Osobní údaje zákazníků jsou chráněny před zveřejněním a jakýmkoli zneužitím. osobní údaje jsou používány pouze pro zaslání objednané zásilky a pro komunikaci se zákazníkem.
- V případě udání emailové adresy zákazníkem si provozovatel Internetového obchodu vyhrazuje právo zasílat zákazníkům průběžné informace o novém zboží apod. Projevené přání zákazníka tyto informace nezasílat bude respektováno.
- Prohlašuji, že všechny osobní údaje uvedené v tomto formuláři/importovaném souboru jsou úplné a pravdivé. Souhlasím s tím, že tyto údaje budou zpracovávány Českou poštou, s.p. za účelem kontaktu při doručování zásilek. Údaje budou uchovávány v souladu se zákonem č. 101/2000Sb., o ochraně osobních údajů. Beru na vědomí informaci o mém právu na přístup ke zpracovávaným osobním údajům, právu na opravu těchto údajů i povinnosti České pošty, s.p. mi na požádání sdělit informace o jejich zpracování, jakož i o dalších právech stanovených v § 21 zákona 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.
8. Kontakt
Sídlo a výdejní místo:
ERVI - PLAS 2000 s.r.o.
IČ: 26190575
DIČ: CZ26190575
Ve Žlíbku 1800 (budova G, 1. patro)
193 00 Praha 9 Horní Počernice,
tel.: +420 773 279 861
shop@erviplas.cz